Rabu, 17 Oktober 2012

Envy Slim

Menjadi langsing adalah idaman hampir semua perempuan. Ini tidak lepas dari pandangan sistem masyarakat patriarkal bahawa perempuan cantik identik langsing. Alasan lain yang menyebabkan orang ingin menurunkan berat badan lain adalah kecergasan dan kesihatan.
Namun menjadi langsing bagi sebahagian besar orang bukanlah perkara mudah, apatah lagi ketika telah memasuki usia di atas 30. Perubahan metabolisme tubuh tak jarang menyebabkan naiknya berat badan dan membuncitnya perut. Padahal mengatasi masalah kegemukan sebenarnya tidak terlalu sukar.
Bagaimana anda boleh menjadi langsing?
1. Dengan bersenam, perlu waktu khusus (kadang-kadang peralatan & Latihan khusus) dan perlu masa agak lama untuk melihat hasilnya.2. Mengambil makanan / minuman pelangsing, tidak selalu sesuai bagi setiap orang. Bagi sebahagian orang, tubuh justeru memberikan efekpenolakan terutama jika produk diperbuat dari bahan yang mendung sebatian kimia / bukan bahan alami. Perlu berunding dengan doktor ahli jika yang bersangkutan memiliki riwayat penyakit tertentu.3. Diet ketat. Anda pasti tidak menyukai cara ini. Cukup menyeksa, perlu kos lebih, dan disiplin tinggi. Jika anda laJika demikian, pada bila-bila anda akan menikmati keadaan tubuh langsing anda sendiri?
4. Operasi sedot lemak. Perlu kos tinggi dan cukup berisiko.

Jika demikian, maka penyelesaian untuk anda adalah: Gunakan Envy Body Slim sekarang juga!!

Envy Body Slim, pakaian kesihatan & pelangsing tubuh dengan:

-Teknologi yang meringkaskan saiz butiran penyerap infra merah hinggaskala 1: 1000 juta tapi memberi fungsi berlipat ganda.
- Keberkesanan hingga 5 kali ganda
- Kualiti produk terjamin
- Dapat digunakan bila-bila masa daMengapa Envy Body Slim? Ya, kerana:- Produk ini telah diuji dan terbukti di Malaysia, Singapura, Thailand, Brunai dan kini di Malaysia.

- Ekonomis. Hanya sekali bayar untuk pemakaian hingga TIGA tahun. DanAnda tidak perlu menukar saiz korset saat tubuh anda menjadi lebih langsing dari semula, sebab.
- Envy Body Slim sangat elastik dan ringan
- Infra Red membuatnya bekerja hingga 5 kali lebih efektif
- Memiliki tekstur bahan yang sangat lembut
- Anda boleh merasakan manfaatnya dalam 14 hari pertama.

- Nyaman dipakai untuk kegiatan apapun, ke pejabat, bersenam, kepesta dll.- Tiada kesan sampingan
- Dipakai selepas melahirk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar