Rabu, 17 Oktober 2012

Pengecil Perut

Ini adalah masalah saya:
Saya telah kehilangan £ 50, pergi dari saiz 14 a 4, hilang 9 INCI dari pinggang saya, beberapa inci di sekeliling setiap paha tetapi saiz tangan saya telah tidak pergi ke hampir sebanyak. Sekarang saya perlu saiz baju kecil untuk dimuatkan badan saya, tetapi kadang-kadang saya perlu membeli satu medium untuk tangan saya. Mereka lebih tona daripada mereka digunakan untuk mereka tidak benar-benar kelihatan menggeleber, terutama memandangkan menurunkan berat badan saya telah hilang. Saya juga membawa sekitar anak saya sepanjang masa, dan saya dapati sebagai berat badannya naik, begitu juga saiz lengan saya.
Saya mula kelihatan sangat tidak seimbang. Saya sentiasa lebih besar di bahagian atas badan saya, tetapi ia semakin tidak masuk akal. Tangan saya sebenarnya kelihatan pelik di gambar seperti mereka tidak tergolong dengan badan saya.
Saya lakukan sejam Cardo dan 45 minit barangan jenis bukan kardio (berat, up menolak, duduk up,
Apabila saya berhenti excersising mereka hanya mendapat menggeleber dan tinggal saiz yang sama.
Adakah terdapat beberapa jenis excersize untuk membuat senjata LEBIH KECIL bukannya hanya toning sehingga apa yang sudah ada? Saya telah mencuba segala-galanya saya boleh mencari. Saya mahu feminin, senjata kecil, bukan senjata lelaki super tona (seperti Madonna, yang bagi saya kelihatan maskulin dan buruk hari ini, lol).
Cadangan? Ahh, saya mempunyai MASALAH SAMA. tangan saya adalah ginormous! ibu saya cuba untuk mendapatkan saya untuk berenang apabila saya adalah sedikit kerana ibu saya cuba untuk mendapatkan saya untuk berenang apabila saya adalah sedikit kerana saya mempunyai apa-apa bahagian atas badan gimungous. Um, saya hanya melakukan toning tetap ... mereka tidak mendapat yang lebih kecil tetapi sekurang-kurangnya mereka tidak menggeleber. berat badan yang besar anda!

Saiz lengan:
Mungkin anda sudah tahu ini, tetapi apa-apa senaman yang bekerja senjata anda harus dilakukan baju pelangsing dengan berat ringan, tetapi banyak wakil. Itu nada otot tanpa membina mereka. Mungkin mengubahsuai pushups anda juga supaya anda tidak meletakkan banyak berat di tangan anda - melakukan gaya gadis dengan lutut bended, sebagai contoh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar